Sommarläger KALAS den 23 till 29 juli.

6 juni, 2023 av emmaj

Upptäckare, Äventyrare och Utmanare! Följ med på sommarens stora lägerupplevelse på Sjöröd utanför Simrishamn. Tillsammans kommer vi leva lägerliv i idyllisk miljö.

Lägeravgift

Lägeravgiften är 2000 kr för Sommarlägret KALAS 2023 den 23 till 29 juli.

Anmälan

Anmälan samt inbetald lägeravgift ska vara din ledare tillhanda senast den 18 mars. Inbetalning sker på bg 241- 8218 eller via swish.

Märk betalningen med KALAS samt scoutens namn.

Bohus scoutkår

Under årets sommarläger kommer vi att dela lägerby tillsammans med våra scoutvänner i Bohus scoutkår. Vi kommer bygga upp vår lägerby tillsammans, surra bord, resa tält och laga mat på gasolkök. Observera att ni scouter kommer få sova i tält tillsammans med era scoutvänner i vår scoutkår.

Föräldrar

Föräldrar är också varmt välkomna att delta på sommarlägret. Har du som förälder inte möjlighet att följa med på hela läget, går det även bra att delta någon eller några dagar. Priset för läget är då 250 kr/dygn. I lägeravgiften ingår förutom mat även sovplats i tält eller vindskydd.

Vid frågor kontakta Emma 0730 44 22 88 eller emma@lascout.se

SOMMARLÄGER 2023 lägeranmälan