Stötta scoutkåren

PANTA MERA!

Stötta scoutkåren genom att lämna in dina pantburkar till oss. Vi tar tacksamt emot PET-flaskor och aluminiumburkar med eller utan pant. Även tillplattade burkar och utländska burkar är välkomna. För varje säck en scout/ familj lyckas samla ihop får scouten ett PANTA MERA-märket. Hur många märken lyckas du samla ihop?

City Gross Landskrona

Stötta scoutkåren genom att lämna in dina kvitton från City Gross Landskrona till oss. Scoutkåren får 1% av den totala köpesumman.

Scouternas Almanacka 2024

Stötta scoutkåren och tjäna egna pengar – sälja scoutalmanackor! För varje såld almanacka tjänar du 30 kr.
Är du intresserad av att sälja almanackor kontakta din scoutledare!

Intäkterna från PANTA MERA, City Gross Landskrona  och almanackorna går till att finansiera vår barn- och ungdomsverksamhet med fokus på läger och programaktiviteter.

Tack för ert bidrag!